Известие

Collapse
No announcement yet.

156-ца с инфаркт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    OEM мерси за отговорите, биелните лагери ги сменихме, май забравих да спонена това, та те са ок. Ангренажният ремък е зацепен по предварително направените белези от майсторът и валовете не сме ги разглабяли. Двигателят си пали и работи нормално като изключим траканането, вероятно в понеделник ще покараме за да видим какво ще излезе.
    Благодаря и на другите за мненията, ще се радвам да чуя още!

    ---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 22:34 ----------

    Да Краси оказа се прав, ама пък и нямат много майстори такива пети, комплекта е над 1000 лв, твърде много са за 2 кила желязо, които трябва да избиеш от такова бедно село и до някъде ги разбирам, пък и повечето майстори правят по-лесните коли. В италянките има големи изгъзици
    Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
    ЕГН:0103041325

    Comment


    • #47
      Покарай и ще видиш. Между другото мога да ти помогна с пети. Жената от кога ме врънка да ходим в ловеч на зоопарк Може да се разберем да ти донеса петите. Водиш ме на зоопарка, вземаш петите и до де се разхождаме с жената си свършваш работата

      Виж каква оферта ти вкарах само
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #48
        Няма какво да те води-целия град е зоопарк ,виж как помогнаха на човека....
        А като дойдеш ми се обадете и на мен!
        Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
        Avensis 2011 -2.0 D-4D

        Comment


        • #49
          Колегата да ме покани и ще дойда
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #50
            oem, само казваш кога и да видя дали майсторът ми е свободен по това време. Иначе за разходката нямаш проблем когато и да дойдеш, до колкото знам зоопарка в Ловеч е вторият по големина в БГ след софийският.
            Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
            ЕГН:0103041325

            Comment


            • #51
              Кво стана, смени ли буталата? До къде стигна?

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Tiger Покажи съобщение
                Кво стана, смени ли буталата? До къде стигна?
                Буталата са сменени и още работи, всичко е сглобено, но има нещо дребно за доискусуряване.
                Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                ЕГН:0103041325

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                  Буталата са сменени и още работи, всичко е сглобено, но има нещо дребно за доискусуряване.
                  Какво, пиши да ти помагам

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                    Буталата са сменени и още работи, всичко е сглобено, но има нещо дребно за доискусуряване.
                    Колега сигурен ли си , че не е вариатора, незнам и аз точно как да ти обесня , но при мен най-силно го чувах като палех колата, смених му ремонтния кит 15 лева е някъде и лагера му смених той беше около 45 лева. Колата заспа направо мъркаше, ама нали знаеш всяко чудо за 2 дни. Кажи речи 2-3к км да съм минал и старият филм отново сега пак като запаля колата я чувам как изтраква, което по моя скромен опит ще се засилва и ще става по-продължително. Иначе тракането от него неможеш да го сбъркаш чист дизел слушаш. Нов вариатор е около 300 лева мисля.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                      OEM мерси за отговорите, биелните лагери ги сменихме, май забравих да спонена това, та те са ок. Ангренажният ремък е зацепен по предварително направените белези от майсторът и валовете не сме ги разглабяли. Двигателят си пали и работи нормално като изключим траканането, вероятно в понеделник ще покараме за да видим какво ще излезе.
                      Благодаря и на другите за мненията, ще се радвам да чуя още!

                      ---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 22:34 ----------

                      Да Краси оказа се прав, ама пък и нямат много майстори такива пети, комплекта е над 1000 лв, твърде много са за 2 кила желязо, които трябва да избиеш от такова бедно село и до някъде ги разбирам, пък и повечето майстори правят по-лесните коли. В италянките има големи изгъзици
                      Коплект пети 1000лв.? Съдират кожа

                      Comment


                      • #56
                        Значи вариатора си работеше добре, до преди да сменим буталата, но вариатора работи като соленоида му пускал масло в него над определени обороти и не знам дали не са над 3000 оборота и затова да чука, защото е на сухо. Надявам се да не се е прецакал и той, само той ми липсва! Иначе не спира да чука, ммакар чукането да понамаля, възможно е и да чукат клапаните, поне така предполага майсторът ми.
                        Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                        ЕГН:0103041325

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                          Значи вариатора си работеше добре, до преди да сменим буталата, но вариатора работи като соленоида му пускал масло в него над определени обороти и не знам дали не са над 3000 оборота и затова да чука, защото е на сухо. Надявам се да не се е прецакал и той, само той ми липсва! Иначе не спира да чука, ммакар чукането да понамаля, възможно е и да чукат клапаните, поне така предполага майсторът ми.
                          Незнам колега , не ги разбирам и аз много , просто ти споделих моя личен опит, като запалиш колата ако изтраква едно по стабилно така, значи е вариатор поне при мен така стана, и доста хора питаха за вариаторния кит колко време държи. Отговор доста малко даже на моя му смених и лагера.
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • #58
                            Crazy_Element Мерси за мнението, все още се надявам моя вариатор да си е здрав.
                            Утре ще си покаже. Ще напиша резултата.
                            Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                            ЕГН:0103041325

                            Comment


                            • #59
                              Наложи ми се да си поръчам и нов вариатор, да ми е честито ! ((( Тая кола ще ме разори тотално!! ;(((
                              Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                              ЕГН:0103041325

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Tiger Покажи съобщение
                                Коплект пети 1000лв.? Съдират кожа
                                1200 лв.се предлагат комплекти за почти всички модели италиански коли,които се зацепват със специализиран инструмент.Можеби колегата е имал впредвид за цял комплект,а не само за едни пети,защото тяхната цена на дребно е 120-30 лв.
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X